The Pursuit of Happyness? The illusionist!!

Åh, will smith klockan 21 ikväll. Vet nog inte om jag hinner se den.. isåfall får jag väl antagligen spela in den. ^^) Iallafall, idag kom mormor&morfar hit. Vi fikade lite och det var jättemysigt tyckte jag! =) För någon minut sen så såg jag på filmen "The illusionist", ååh, så bra den är. Det handlar om när en man, som "leker" med ens syn och visar det för andra, och så träffar han igen sin barndomskärlek då han visar upp sina "konster", och hon är en prinsessa, eller vad man nu kan säga. De blir kära igen, fast sen så dör hon för "prinsen" får reda på att hon är otrogen och så han mördar henne. Jaja, nog snackat om det, för det är en speciell dag idag, för nämligen Amanda fyller år!! =) Happy birthday tooo you. <33 Ska nog ringa henne om en stund och gratta, men nu ska jag spela lite playstation, det är något krigsspel som heter "medal of honor", efter jag och amanda spelade iförrgår, så spelade jag igår också, och det var skitkul. Nu blir man nästan som beroende.
Ha det så bra iallafall! =) Grattis igen amanda!! <3


"Nothing is what it seems"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0