SICK; OF THESE THINGS.

ok, nu var faktist rubriken ett skämt till viss del. åh, igår såg jag och manda på "new moon", så bra den var ju! :D men det är bara för att harrypotter&twilight är mina favoriter, jag älskar ju lite fantasy och sånt. :) och igår så kom den första snön som faktist lade sig på marken! det var underbart. jag kände mig trygg och.. ja. mysigt kan jag ju bara säga. det var ganska mycket såg det ut som, men nu när man tittar på förmiddagen så är det nästan inget alls.. konstigt. hoppas det kommer mer snart. ska nog gå ner och dricka lite te och droga halstabletterna som vanligt då, så vi ses.


Kommentarer
Postat av: Amanda

stackars dig som är sjuk, du får krya på dig. jag fattar väll rubriken? vet inte om jag tolkar den rätt men jag tror det <3 kram

2009-12-18 @ 16:52:10
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0