hej(:

Tjenamors^^ Har precis ätit lunch nu, det var bättre än andra dagar kan jag ju säga på en gång. ^^) Idag blev det tacos och maan blev ju mätt idag iallafall, i skillnad från andra dagar...

Jaja, end on the story, back to the reality, igår var jag med mandasöt och var på stan. jag köpte lite julklappar och en present till amanda eftersom hon fyller år på söndag. Det blev en liten hund som jag döpte till Brownie Emma Ekman, hahaha. Brownie för att den hade en brun nos, men annars var den helvit. Emma för hon fick den av mig, och Ekman eftersom den är en i familjen Ekman nu. ^^)  Grattis i förskott! <3 
Vi flummade bara lite på stan och jag råkade göra lite misstag här och var.. hahaha XP skriver nog inte mer ikväll, eftersom jag har prov imorgon så måste öva på det. ^^)


Kommentarer
Postat av: Amanda

aww du är så söt! :) och tack för förskottet! älskar brownie!!!!

Vad mysigt ifall vi kan vara på fredag och baka små kakor och annat ^^)jag stavade fel till hans namn xD

2009-12-01 @ 20:49:31
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0