HAPPU Ü WII!!!

Hej^^

Sitter och lyssnar på Enyas "My! My! Timeflies!", riktigt bra faktist! Vad fick ni i julklapp? ^^ Jag älskar mina julklappar iallafall, riktigt nöjd med dem.. jag fick bl.a. 1150kr, choklad, blonda slingor, en del kläder, en jättefin armbandsklocka, tvål, en del smink, någon fotosak av pappa när vi var i grekland, kalenderbok och en annan bok som hette "Kissar fiskar i vattnet? och andra konstiga frågor", en jääättemysig morgonrock och tofflor till det! Och min kalleanka tidning ska vi inte glömma :) Sedan fick hela familjen "Wii" också, jättekul. Det spenderade jag dagen med idag iallafall. Eller ja, skulle passa Alice, så vi körde det nästan hela dan.. På julaftonen så var vi först hemma med farmor på förmiddagen, och sedan vid två eller något så lämnade jag paket till amanda, och sen vidare till mormor och morfar och sov över där. Mysmys!
Ja just det, blir kanske något blogginlägg imorgon med, för sedan far jag till göteborg på måndagen-onsdagen där jag ska träffa min kompis. ;)

Wii♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0