Dödas.. med en sked?



Haha, denna filmen ovanför är så fruktansvärt bra! Hoppas den kommer ut som film i Sverige, då ska jag se den!! ;) Ni kan ta undertexter längst ner i högra hörnet.  Idag var det iallafall först skola som vanligt, det var faktist ganska slappt idag, men ändå seg dag. XP Sitter just nu och lyssnar på spotify, döbra. =)=) Min spellista är; New, den får ni från mig!! Just nu har jag precis 300 tracks, haha. =) Jag "geekar" spotify. Den uppdateras av sig själv, så ni behöver inte uppdatera själva och sätta in den om och om igen. ^^) Jaja, ikväll kommer nog Amanda till mig, sedan får vi se hur vi gör imorgon, kanske "new moon" imorgon på stan? Mysmys, jag är liksom ett stort fan över twilight, men jag har inte sett new moon än?! Men det är bara för att jag inte kunnat gå med någon, eftersom manda varit lite fattig hahhaa, nej skämta bara. Hon fyllde ju år i söndags, så hon fick lite pengar och en biobiljett från FK friskus.  Ha det så bra!! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0