BÄR AV TILL GÖTEBORG OCH ASTRID IMORGON

hej igen,

imorgon bär det som sagt av till göteborg där jag ska sova över hos astrid. vi ska nog åka till universeum någon dag, och kanske lite i stan. nu kom alice upp med popcorn och noblesse, mumsimums! vi hade nog tänkt att se på en film en liten kort stund, sen ska alice gå och lägga sig. jag ska inte heller lägga mig allt försent. det är en lång dag imorgon med.. först tåget klockan 13, och ja, sen vet vi inte riktigt vad vi ska göra, jag och astrid. har inte planerat så mycket. jag har iallafall med mig ett litet försenad julpresent till astrid & hennes familj. Nu sa alice precis "du kommer väl sakna mig?" jo, det kommer jag. men jag kommer iallafall tillbaks till nyår. nu ska vi titta på film, som sagt.. skriver nog inte förens kaaanske imorgon eller annars blir det nog på onsdag? Eller hos astrid.. ^^

Nu kommer ett recept på en god liten.. sak som jag och Alice har hittat på.

Undebar noblesse med popcorn-smak:

1, Ta en original-noblesse och håll i handen rakt.
2, Ta ett gott och välsaltat popcorn med lite smör på.
3, För över det på Noblesse-chokladkakan.
4, Du har nu ett popcorn på en noblesse.
5, STOPPA IN ALLT PÅ EN GÅNG, men NJUT framför allt på en gång. Snabbt ska det gå, men inte så snabbt så att du inte känner smaken.. XD

Nu fortsätter jag pumpa KENTs nya skiva ur högtalarna, och vad ska ni göra denna hääärliga kväll, och hur tänkte ni fira nyår? :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ha det så kul i Göteborg.

2009-12-28 @ 09:48:56
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0