Amanda Ekman<3

Go'kväll, det har skett ett mord på .... och det är väldigt, vääääldigt seriöst. Okej, ska lägga av, haha. När jag skriver/säger go'kväll, då tänker jag alltid på "Rapport"/nyheterna eftersom de alltid säger det i början.. idag har jag övat på prooovet till imorgon, och sedan blir det slappppt med spanskan, gud vad skönt det kommer bli. Sen kanske sova över med Amanda hos mig fredag-lördag. Jag fick bestämma fredagens middag, och då blir det hemmagjord pizza såklart. (: Så vi ska nog mysa med film och sånt på fredagen, sen baka lite på lördag. Hoppas hon nu bara kan... hihi. ^^

Amanda Ekman, du betyder allt för mig. Även om jag skulle skrivit en bok på 1000 sidor så hade det inte varit nog. Jag förlåter dig för allt dumt du gjort, och jag hoppas du förlåter mig för det jag har gjort. Det finns så mycket här i livet som man måste ta vara på, och främst är det vänskap. Utan vänner så är man ingenting, verkligen ingenting. Det är vännerna som stöttar en och det är en vän som man alltid kan lita på. Familjen ingår i detta också, men nu snackar vi om dig. Du är en sån vän som man alltid kan lita på, utan dig är jag ingenting. Vem skulle jag vara med på fritiden om jag inte hade dig? Skulle jag bara suttit här dagarna i ända om jag inte hade dig? .. Det känns så konstigt, för jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Utan Amanda, ingen Emma, det är liksom så, det är ingen som kan ändra på det. Alla minnena, åh, det har gått flera år, vi har bråkat lite men det är så vänner gör, men i slutändan har vi alltid blivit vänner igen. Det är så vänner gör, man kan inte vara överens om precis allt, utan det måste finnas lite bråk och så imellanåt. Jag hatar när vi bråkar, men det är veeerkligen inte ofta ska jag säga bara. Det är mest alltid skratt och flumm med dig. Jag älskar dig livet ut. Bästa vänner, nu och för alltid. <333



Gammal bild, men det får vi leva med, eller hur? Vi har ju vart vänner läänge nu, så det måste ju alltid bli lite gamla bilder? Detta var typ när vi hoppade studsmatta eller nåt, och så drack vi massa saft, eftersom det var sommar då, och jag var svettig då, hahaha, det kanske syns, eller inte? :o

Ha det bäst,




Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh Emma du betyder allt och all gör vi fel ibland. Blir så rörd när jag läser sånt hära och då fattar jag hur mycket allt betyder för mig. Och ibland måste man bråka och säga vad man tycker öfr annars ksulle det inte finnas någon vänskap. Älskar dig nu och föralltid <3

2009-12-03 @ 15:57:38
URL: http://theshimmeringsea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0